«Наша кампанія відображає мультикультурну, інклюзивну та радісну пригоду, яку Барбі та Балмейн починають з цієї спільної колекції», — каже Олів’є Рустін.

Колекція Barbie x Balmain

Капсульна колекція, яка є основою співпраці, складається з понад 50 елементів, у тому числі одягу та аксесуарів для дорослих. «Це естетика Balmain у дзеркалі Барбі — сповнена яскравої, оптимістичної символіки, яка врівноважує характеристики обох брендів». Більшість елементів унісекс і приховують багато символів зі світу улюбленої поколіннями ляльки — класичні логотипи, аксесуари великого розміру (у тому числі корона з кристалами) та характерні прикраси. Все, як і личить Барбі, відтінки рожевого. 

«У цій співпраці ми найбільше покладаємося на сучасний французький стиль останніх колекцій Balmain. Ще раз показуємо, що надихає нас, перш за все, різноманітна захоплююча краса, якою ми щодня милуємося на паризьких бульварах і проспектах. Більше того — ця колекція відкидає будь-які довільні гендерні обмеження — майже повністю унісекс. Відповідно до чіткого послання Барбі – більше ніщо не може зупинити нас!» - оголошує Олів'є Рустен. 

«З інноваційною, непередбачуваною та веселою творчою лінією, що стоїть за Олів’є Рустеном, будинок моди Balmain є партнером, який ідеально переносить унікальну іконографію Барбі у світ віртуального мистецтва та функціональної моди», – сказав Річард Діксон, президент Mattel і головний виконавчий директор.

Барбі вже понад 62 роки є всесвітньо визнаним експертом у сфері моди та поп-культури. Завдяки Mattel Creations – платформі електронної комерції, заснованій у 2020 році, ми можемо спостерігати наслідки співпраці, під час якої світ мистецтва та іграшок надихає один одного. Тепер шанувальники обох брендів матимуть можливість придбати три унікальних аватари Barbie x Balmain, натхненні образами Барбі та Кена. Це данина аматорам колекціонування унікальних предметів як у цифровому, так і в аналоговому світі.

Поділіться цим постом